lørdag den 7. april 2012

Verdens grimmeste egern

Jeg var på loppemarked i Forum i torsdags, der så jeg det her fuldstændig vildt grimme udstoppede egern. Det har marsvine ansigt, hentehår, hundehale og kanintænder ............ gad vide om den der har udstoppet det stakkels dyr mon nogensinde har set et egern? ;-)
Det får mig til at tænke på de her fotos som bladet M! har fundet. Mine favoritter må være nr 1 & nr 10 ............ der ligger nogle gode grin på det link ;-) -> Ubegribeligt grimme udstoppede dyr 

2 kommentarer:

  1. Ej hvor sjovt der var jeg osse inde og lure. Laver snart et indlæg om nogle af fundene, for jeg har osse ryddet op i mine gamle ting hos mine forældre og der gemte sig en masse gode ting:-) Så dejligt med lopper:-) Måske bare ikke egernlopper ;-)

    SvarSlet
  2. jamen , det er da gyseligt, godt det egern ikke bor ved mig..

    SvarSlet