mandag den 9. april 2012

Min træ familie

 Nej sur er min pengepung heldigvis ikke. Loppemarkeder er noget jeg altid har lagt lidt til side til ....... det er jo her man gør de fantastiske fund ;-)
I torsdags var jeg som tidligere nævnt i Forum. Det er helt klart et af mine ynglingsmarkeder.

Tingene er nok lidt i den dyre ende, men det er også her guldet findes, hvis man samler på noget helt specielt.






Jeg samler bla på retro design træ figurer .......... I ved nok - Kay Bojesen,  Kristian Vedel, Hans Bølling med flere, og så ham her, der har lavet mine teaktræ piger (piger med rottehaler).
Jeg kan simpelthen bare ikke huske hans navn, er der nogle her der kan det??
Han er som de andre en kendt dansk retro designer. Pigerne ligger også nogenlunde i det samme prislag (fra kr 350,- stk). De er 12-13 cm høje, hovedet kan drejes og ringen om halsen kan rykkes op og ned.
Nu bor de to så her hos mig, sammen med mus, bjørn, gravhund, abe og små fugle ....... I kan møde nogle andre fra træ familien en anden dag ;-)


2 kommentarer:

  1. Hvor er de super charmerende dine 2 "space" piger, og....... jeg ville spare mange penge, hvis min pengepung så sådan ud :o)

    SvarSlet
  2. Har fundet ud af hvem der har designet dine piger?

    /Kent

    SvarSlet