torsdag den 26. april 2012

Flere lågkrukker og dagens grin



Dagens grin ........... forhistorien er at min datter er gebissnedker (tandteknikker), og hun synes at det er enormt morsomt at lægge prøvegebisser på mine badeværelser (noget med at jeg er gammel, har en udbredt fobi for løse tænder og sån). Hun har så lagt sådan en halv overmund i en lille "lomme" hylde på mit lille butiks toilet spejl, for sjov skyld (hahaha ....... anstrengt latter).

En kunde som skulle købe øreringe, spørger mig så om hun ikke må låne et spejl. Jow det må du da siger jeg og hiver det lille lyserøde retrospejl ned fra sømmet, og går ud i butikken og rækker kunden det. Jeg har jo lykkelig glemt alt om at den skøre "unge" lægger løse tænder alle steder, så kunden ser noget forfærdet på de forlorne. Ej altså det må du undskylde siger jeg så. Det er jeg ked af, det er min datters. Kunden ser endnu mere forfædet  ud nu, og så kunne jeg jo godt høre hvad det var jeg lige havde sagt. Det krævede en længere forklaring om at tænderne skam ikke havde været brugt osv osv, så kunne hun også se det morsomme ;-)


8 kommentarer:

  1. griiiiiiiiiner inden jeg fik læst færdig, det er den fedeste historie ,,,,,tak for den er ellers træt efter en lang dag...,

    SvarSlet
  2. Har lige startet morgenen med et skønt grin, så nu kan dagen da kun blive god. Skønne krukker du har der, ærger mig over der er langt til hovedstaden.
    God weekend.

    SvarSlet
  3. Jeg ville meget gerne have set både dig og kunden i hovedet. Mega morsom fortælling :) God weekend

    SvarSlet
  4. Hej :-)

    Hahahah!! Puh, den kunde har da nået at tænke de mærkeligste ting, før du fik trådene redt ordentligt ud ...

    SvarSlet
  5. Forhåbentlig kunne kunden tage det med et smil også. Skøn historie! Og forøvrigt flotte krukker. Kan man købe dem? Hvordan og hvornår?

    SvarSlet
    Svar
    1. Krukkerne på fotoet kan man købe i Design Kartellet i Brønshøj (de har lige fået dem ud i butikken idag og de koster fra kr 150,- til 250,- pr stk) ;-)

      Slet
    2. Tak. Tager ud og kigger på dem!

      Slet
  6. Gooood humor :) De krukker vil jeg også gerne se, super med tern....

    SvarSlet