torsdag den 22. marts 2012

Så kom Arne & Carlos

Jeg har simpelthen glædet mig meget til denne dag, det var jo idag jeg skulle tilbringe eftermiddagen sammen med Arne & Carlos. Vi var 50 fans til strikke workshop i mit bibliotek / systuen.
Forrige mandag fortalte jeg lidt om at jeg var igang med et strikke projekt der gerne skulle imponere de 2 herrer (jeg kunne jo ikke nå at strikke en fan trøje på en uge). Vi fik først den bog de kom for at snakke om "Påske hele året" den dag, så det begrænsede hvad jeg kunne nå, selvom jeg strikker forholdsvis hurtigt. Ok så vildt hurtigt hvis nogle af de tilstedeværende damer idag fik ordet ;-)

Det viser sig at jeg strikker samme antal æg på en dag som Arne ........... et til morgenkaffen og to til aftenkaffen. Efter arrangementet kom der en hen ved mit "æggekursusbord" og spurgte om det nu også passer at jeg strikker 3 æg om dagen, og det måtte jeg så indrømme var rigtigt nok.

Faktisk var jeg så optaget af at tjekke billetter, strikke, undervise, lytte, filme og fotografere at jeg rent har glemt at tage fotos af mine tre sofapude store mønsterstrikkede og valkede æg - ja det var dem Arne & Carlos blev lidt imponeret af, de spurgte en del ind til dem (metode, mønster, garn osv, og de studerede dem ret nøje begge to ............ jow jow det lykkedes ;-)
enhver stalker agtig fan vil vide at det betyder noget at blive husket ......... hæ hæ ;-)









Og når jeg så ellers er færdig med at blære mig, kan jeg da lige oplyse at idag blev det kun til ½ "Æg med lille lilla tulipan", for jeg brugte strikke tiden på at lære to unge damer at strikke æg. Måske når jeg at strikke det inden sengetid, ellers når jeg det nok på mandag, når jeg skal lære flere unge damer at strikke Arne & Carlos æg.

Fortsættelse følger ....... ;-)


3 kommentarer:

  1. man må godt "blære "sig ...

    SvarSlet
  2. Den ene unge dame er meget taknemlig for at du brugte tiden på at lære fra dig :-) Jeg nåede det meste af ægget i går aftes, men jeg skal vist have lidt hjælp på mandag for det er ikke helt kønt..
    God weekend, Kate

    SvarSlet
  3. Hvor er du go:-) Lyder som en super dag.

    SvarSlet