onsdag den 28. marts 2012

Ord om en ordløs kunst

......... nemlig kunsten at dase!

Når jeg går hjem torsdag aften, går jeg hjem til 12 dejlige lange fridage, jeg skal først møde igen onsdag den 11 april.

Lige nu virker det som langggggggg tid, og at der er nok tid at tage af .............. så jeg er begyndt at få alle mulige og umulige ideer til hvad jeg skal lave. 

- Hvis jeg ikke passer på, så smuldrer dagene, uden at jeg får slappet af en eneste dag. Der er allerede sat en dag af til klargøring af sommerhus, og en dag til messe i Roskilde, en dag til keramik værkstedet (det jeg ikke nåede før påske skal laves der), en dag til loppemarked, og en til rengøring og vasketøj.

Nu lover jeg simpelthen mig selv at mit påskefortsæt (er der noget der hedder det? eller findes det kun i nytår versionen) skal være at mindst 4 af de 12 fridage, skal foregå med absolut ingenting andet end at dase.
Bare lægge mig op på hundehusets tag, med en fugl på maven, og glo lige op i den blå blå forårshimmel ;-)

Har du mon et påskefortsæt? (nyt ord, måske nyt begreb) ;-))


3 kommentarer:

  1. næææ, jeg ved ikke rigtig, syntes bare dagene smutter før jeg får tænkt på at lave ingenting...... God påske ferie...

    SvarSlet
  2. I må snart ud og rejse en tur....væk fra alle pligterne :)

    SvarSlet
  3. Jeg tror simpelhen jeg tager væk i nogen dage i Påsken bare for ikke at være hjemme, for hvis jeg er hjemme så laver jeg bare huslige pligter..og jeg trænger til afslapning...god påske til dig

    SvarSlet