lørdag den 31. marts 2012

Lørdagens lopper

Jeg fandt det her fantastiske skab på min sædvanlige lørdags loppemarked .......... kr. 300,- inkl levering, det er helt sikkert årets kup.                                                                       
Nu skal jeg igang med skuresvamp og sæbe, - har vasket en lille plet øverst på lågen til højre. Det ser ud som en fed blå farve der gemmer sig under mange års skidt og rygning osv. Nu får vi se, ellers får det bare en gang maling, så det passer ind i stuen ;-)


6 kommentarer:

  1. Skønt skab! Håber farven farven er værd at bevare - det er altid sjovere, selvom ny maling altid er en mulighed.

    SvarSlet
  2. Nej hvor er det bare et fedt skab Wow hvor er jeg bare misundelig :) god weekend kram

    SvarSlet
  3. Hej med dig.
    Sikke et skønt skab! Det er så lækkert, at få lov at "finde en skat frem" under lag af skidt og tidens tand.
    Jeg har meldt mig som fast læser på din blog. Er selv vild med loppefund, som også fylder godt med plads på min egen blog. Du skal være meget velkommen til at kigge derind :-).
    Vh maj

    majdumilde.blogspot.com

    SvarSlet
  4. wau, Gitte, det skab er bare årets kub, det kunne godt stå
    i min stue...

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. Fantastisk skab med sjæl....og til den pris :0)

    SvarSlet