onsdag den 21. marts 2012

Lægger æg til Arne & Carlos

................ gør jeg ikke helt. Men jeg strikker en bunke af dem, som skal være klar inden Arne & Carlos kommer på torsdag. Uha hvor vi glæder os ;-)

I mandags fyldte jeg en glasmontre i biblioteket med de æg jeg havde strikket i løbet af ugen (siden jeg fik fingre i bogen mandagen før) ..... tror der var omkring 20 +. Nogle af dem er større end kæmpe strudse æg (kan bruges som sofapuder bagefter), andre er på størrelse med store hønseæg (de kan hænge som pynt på grene).
Ja jeg har haft travlt (fridage har været helt aflyst), det er derfor jeg ikke får skrevet helt så meget her på bloggen, som jeg plejer ;-)

"Æg med das", det strikkede jeg her til aften da jeg kom hjem fra arbejde



Udover at strikke æg og måske en enkelt kanin, er der kun tilbage at vente til torsdag, når vi kan komme igang med at sætte stole op og gøre klar til et par sjove timer i godt selskab.

Der er stadigvæk billetter til salg til kr. 100,- lige her


1 kommentar:

  1. Du er en arbejds bi, rigtig god torsdag
    vi ses igen på Søndag...

    SvarSlet