torsdag den 8. marts 2012

Hærværk .......


 ........ Ja sådan endte min torsdag ;-(

 






Min nabo butik, en lille bitte bagerbutik, som konstant bliver lukket og skifter ejere, er igen ved at skifte ejer og derfor går der polske håndværkere og gør stedet istand (igen).

Sidst var alle mine varer ved at falde ned af væggene, fordi de hamrede og bankede, men det gik, fordi jeg fik det stoppet i tide.

Denne gang (et par måneder senere) var jeg desværre ikke i værkstedet mens de arbejdede, så det kom noget bag på mig da jeg åbnede døren idag og opdagde det kaos. Jeg skulle åbne for kunder kl 15, men det blev der ikke noget af. 
Naboen havde sat hylder, lamper osv op på væggen inde hos dem selv. Men de havde boret gennem væggen og derved lavet store huller inde hos mig ......................... *skrig*
Mindst 30 steder er der skruer og bunkevis af ravplugs der stikker ind hos mig og når den slags sker, så løfter pudsen sig af væggene i store flager, som vælter ned og ødelægger min butik og alle mine varer.

Jeg er temmelig rystet, de kom og sagde undskyld (en stor flok), men de havde ikke tid til at udbedre skaderne før næste fredag (om 9 dage) ............. jeg kunne bare give dem en nøgle!!!!

Jeg sagde at det er ok at begå fejl, men at jeg ikke ville vente så længe, for så måtte jeg lukke butikken, så sagde de at jeg ikke behøvede at lukke for det var ikke så slemt.

Og så sku jeg ellers lade værre med at være så sur, de havde masser venner der ville komme og arbejde og lave det (altså om 9 dage), så alt ville blive bedre end før, for de er gode naboer.

Ja hvad tror i selv SPADER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heldigvis kom begge mine børn for at hjælpe mig (Janus er stadigvæk syg og kan ikke hjælpe), så nu er alt pillet ned, så jeg kan spartle og male de næste dage. Det var fandme ikke sådan jeg havde tænkt mig at mine fridage og nattetimer skulle bruges.

4 kommentarer:

  1. Det er godt nok sørgeligt, for din lille butik, alle dine varer, og alt den tid du skal ligge i, at rydde op efter det svineri!
    Syntes godt nok det er for dårligt, at de kan slippe med en undskyldning!
    Håber snart din butik er oppe og kører igen.

    SvarSlet
  2. Ej helt ærligt, hvad er de for nogen mennesker - de burde lave skaderne med det samme..hvis du lukker mister du jo også kunder (omsætning) i disse dage...det er bare ikke ok :( men håber det flasker sig kram

    SvarSlet
  3. å nej din stakkel, hvor er det altså bare surt og ærgerligt for dig,,,, Jeg har nu mine tvivl om de underlige naboer overhovedet kommer og udbedrer skaderne inde ved dig,,

    SvarSlet
  4. Har de ikke en forsikring til tab af din fortjeneste og udbedring af skader ? og hvad er det for en ligegyldig måde at behandle andre på.....
    Jeg føler med dig, det er ikke lige det i har brug for nu.

    SvarSlet