mandag den 5. marts 2012

Den sidste lak

Så fik jeg lagt sidste hånd på mit nyeste design. Super seje stager med forskellige dyr. Havde også lavet en tiger jeg ville vise frem her. Jeg skulle bare lige give dem en sidste gang  klarlak.
Jeg havde lige været nede hos min farve pusher efter nye forsyninger, så jeg kunne tage en helt frisk lak ibrug. Jeg har benyttet denne lak i årevis, så jeg overvejede ikke et sekundt at indholdet i bøtten, måske ikke var det der stod på etiketten. Det var først da min tigerstage blev helt hvid, at jeg opdagede at noget var galt grrrrrrrrrrrrrrrrr. Lort og lagkage, jeg burde vide bedre og prøve på et stykke papir først. Især fordi jeg to gange på en måned har fået leveret glasurer som var pakket forkert (og jeg har naturligvis først opdaget det når mine porcelænssmykker var brændt i forkert farve *suk*)







3 kommentarer:

  1. Sødt, overraskende og anderledes, du så kreativ.
    Lækkert med den gode musik du lægger på bloggen.

    SvarSlet
  2. tak for din hilsen på min blog. Jeg har straks tilmeldt mig som fast læser her hos dig og takker for at du vil følge min blog.

    :o) Linda

    boldreel.blogspot.com

    SvarSlet