mandag den 6. februar 2012

Vi har lejrbål her (næsten)

Det er da halv ynkeligt at sidde og pisse fryse en hel weekend, før man endelig opdager at der slet ikke kommer varme ud af den ene af husets 2 radiatorer.

Da jeg kom hjem fra aften arbejde her til aften, var der 14 grader i stuen, argggggggg det burde vidst ikke være nødvendigt i en lejlighed. Jeg kunne forstå at der var 14 gr på badeværelset om morgenen i mit gamle hus, som jo kun var opvarmet med en brændeovn. 14 grader i stuen, så overvejer man altså et lejrbål på gulvet ;-)



Nå men så kom jeg jo pludselig i tanke om at jeg havde samme problem med termostater der satte sig fast sidste år (der frøs jeg også en hel lang weekend), og at viceværten mandag morgen kom og viste mig hvordan jeg kunne prøve at få dem til at virke ............ yes nu virker den og jeg har skruet helt op på fuld styrke.
Så kan jeg nok tage vanterne af om lidt. Og måske kommer kattene ligefrem ud fra dynerne inden sengetid?







2 kommentarer:

  1. Koldt . rædsomt koldt,godt du kom til at tænke på viseværtens "vise ord" fra sidste års vinter ...
    Godt jeg ikke var på værkstedet i går ,det var frygteligt glat på motorvejen, og ulykker stoppede hele trafikken skal ellers snart igang igen.....

    SvarSlet
  2. Det er bare ikke sjovt, bare tanken om en lang kold nat.......godt du lige var kvik :)

    SvarSlet