lørdag den 25. februar 2012

Te (rund)tosset









Kender du det at der er så meget at vælge mellem, at man slet ikke kan vælge? ............... man bliver nærmest helt rundtosset og kan hverken finde op eller ned.


Sidst gik jeg fra Magasins Kusmi te afdeling med en æske med 5 små dåser med den Russiske Paris serie, men den bliver jo ikke ved med at gå, de små er for dyre i længden. Af de 5 fandt jeg en virkelig yngling - St Petersborg (en sort te med karamel aroma) en rigtig god te, så den købte jeg en stor dåse af idag.

Og så havde jeg bestemt hjemmefra at jeg skulle finde en stor dåse mere. Jeg var igen ti lange og ti brede om at vælge, tilsidst blev det en grøn te med mandelaroma. Stor dåse, stor risiko ..... for jeg har ikke smagt den endnu.

Har dog lige smagt på den, mens jeg skriver her og jeg døde ikke ;-)
Den er ret speciel, den smager naturligvis af mandler (jul, marcipan, alt med mandler), godt i små mængder, tror ikke det er en man drikker i litervis uden at få kvalme :-)


Og så kan vi da lige nå et lille stykke musik mens teen trækker ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar