lørdag den 18. februar 2012

Skaldede mus og nye stager

Det har været en skrækkelig og ret begivenhedsrig uge. Ja man kan jo komme med mange mærkelige undskyldninger for hvorfor man har været fraværende (fra bloggen) nu får I bare en liste ......
- mandag syg
- tirsdag gæster fra fyn og ude at spise (helt klart ugens højdepunkt)
- onsdag arbejde og på vej hjem kl 22.30 var der pludselig isslag, så jeg væltede med cyklen og fik en hulens masse blå mærker og en krøllet cykelkurv
- torsdag måtte jeg tage det lidt med ro og derfor kun tage i butikken et par timer (uden cykel)
- fredag var jeg om muligt endnu mere øm, så der tog jeg kun over for at tømme / fylde en ovn (keramik) uden cykel.
- lørdag (idag) var jeg tidligt oppe, for det var IKEA dag med Heidi, vi skulle bla købe en masse hylder og kasser til værkstedet. Og så fik vi jo også købt en masse (lad os kalde det et kæmpe læs) til os selv. Bla omkring en million pudefyld puder til vores kreative kreationer. Stof blev det også til, selvom det heller ikke stod på huskelisten, og så købte jeg disse to stager .......... vi var ikke på cykel.

Jeg synes lige I skal se, at vi her i huset slider tingene helt op. Denne legetøjsmus er ikke gråhåret, den var skam helt sort pelset før Ingeborg (katten) legede med den, så meget at den blev skaldet. Halen er også næsten slidt af og dens skind er ved at falde fra kroppen. Jeg har faktisk en æske med brugte musse skind ........ jeg gemmer dem fordi jeg spekulerer på et eller andet genbrugs værk ;-)



6 kommentarer:

  1. Jeg var ellers helt rolig, tænkte du var taget på ferie og ikke havde fortalt mig det . Men hold da op en uge,,
    resten af indlægget kommenterer jeg ikke på, du forstår ;O)

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Hej Gitte, kan du ikke gå ind i dine indstillnger og rette så man ikke skal sidde med lup og staveplade for at sende dig et par ord på din blog. Man skal indtaste nogle ord der nærmest er ulæselige for at bevise at man ikke er en robot , den har været gal rigtig mange steder , og folk orker ikke at skrive et par ord når det er så svært at sende dem,og jeg har tilladt mig at sakse en opskrift fra en blogger der hedder Heidi,,,
    ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

    Heidi sagde ...
    Prøv at gå på tandhjulet i øverste højre hjørne og vælg Gammel blogger-grænseflade - gå ind under indstillinger - vælg kommentarer - gå 10 funktioner ned til :
    Vis ordbekræftelse for kommentarer?
    Ja Nej
    Vælg nej og gem.
    Bagefter kan du vælge den nye grænsefalde igen

    Det virkede for mig,Hilsen Heidi
    Jeg tror Heidi har fået "opskriften af en der hedder Berit,
    Jeg har benyttet mig af opskriften, så nu er er problemet ikke hos mig længere..

    SvarSlet
  4. Hej gitte
    Jeg lægger lige en besked til dig her om de to teak hylder som du var lidt vild med på Fantast-fabrikken. Hvis du stadig er interesseret så er de til salg igen, hende der reserverede dem får nogle andre. send mig en mail hvis du stadig er på eva2049@gmail.com og iøvrigt rigtig god mandag, Eva

    SvarSlet
  5. Det lyder som noget af en begivenhedsrig uge

    Tak for kigget
    Kig forbi min giveaway http://bykirsti.blogspot.com/p/giveaways.html

    SvarSlet
  6. Hvor er de stager bare fine, og hvor er det godt du ikke kom alvorligt til skade, men "kun" fik knubs og blå mærker, håber det værste er overstået.
    Glæder mig til at se, hvad der kommer ud af alt det pudefyld og stof, tak for sidst og den lækre spisning, her var det også ugens højdepunkt :)

    SvarSlet