lørdag den 25. februar 2012

Man blir da glad i låget

Jeg elsker mine fredage, fordi de er min fridag, min alene dag ....... den dag hvor jeg tager ud og oplever uventede ting. Når man tager afsted flere sammen er man ofte uopmærksom fordi man måske snakker osv. Man glemmer at opleve.

Se bare hvad jeg løb ind i denne fredag


 Jeg bliver altså i godt humør når jeg løber ind i et træ der har fået strikket frakke på. Nu står de der med pompon hårpynt og de fryser ikke mere denne vinter.

Ja jeg kan da kun ægre mig over at jeg ikke har mødt garn street art kunstnerne, for så ville jeg da bede om optagelse i deres gruppe


1 kommentar:

  1. ja man blir glad i låget, men kære du har jo ikke tid til at strikke eller hækle frakker til alle træerne i København ....

    (øv nu skal man til at skrive det der vanvittige ord igen )

    SvarSlet