lørdag den 11. februar 2012

Lørdagsslik for kendere

Fridage fredag og lørdag, ikke så dårligt, og ret tiltrængt efter en hård uge.

Igår var jeg på shopping med datteren, hun skulle bla have en fantastisk ring, som hun har drømt om siden vi så den på kunsthåndværker marked på VorFrue Plads i sommer.
Vi var i mange butikker og det blev en lang dag. Selv købte jeg "lørdagsslik" - opskriften på en dejlig fridag på sofaen

 
5 dåser Kusmi The, et udvalg for at finde de bedste smage og sidste nye nummer af Mollie MAKES.
Og så tager vi nok lige et spil Wordfeud (scrabble på Iphonen) og et par danske film i TV ......... så er der ladet op til en lang arbejdsdag søndag ;-)

3 kommentarer:

  1. jeg anede ikke du drak the, men fede thedåser
    Jeg skal love for der er lørdags slik for livsnydere :O)

    SvarSlet
  2. Hvilken te var bedst ? jeg må hellere udfordre dig endnu en gang i Wordfeud, det skal ikke være min skyld hvis du ikke hygger dig ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ved det ikke endnu, der er mindst 100 jeg vil prøve ...... er kun igang med de 2 første ;-)

      Slet