onsdag den 1. februar 2012

Home Made


Det er vidst klart for alle at jeg er frygtelig produktiv, jeg kan ikke sidde stille uden at jeg har en eller anden form for håndarbejde mellem fingrene.
Jeg troede egentlig familien havde aksepteret det fordi de kunne drage fordel af denne last, - ungerne mangler helt sikkert ikke tæpper, keramik, lamper, malerier, puder osv osv. Og når datteren kommer med et eller andet ønske, og jeg straks får en ide til hvordan man kan lave det selv, var jeg jo overbevist om at hun fortalte det for at få ideen og så kunne penge spares.
Men så blev jeg klogere ........... jeg stod for at skulle købe nye møbler, og jeg fortæller så om hvilken sofa det skal være og hvordan sofabordet ser ud. Og så svarer hun "kan du ikke bare selv lave en i ler" og så var hun flad af grin. Ja ha ha ha så fattede jeg at man ikke behøver lave alt selv ;-))



2 kommentarer:

  1. Hi Hi ...Ja! man skal høre meget bare fordi man er kreativ.

    Ha´en dejlig dag
    Knus Susi

    SvarSlet
  2. ja ja Gitte,datteren har jo lidt ret ik´...
    Men man kan ikke alt selv,det er nu også dejligt at få noget ikke hjemmelavet ind imellem ...

    SvarSlet