fredag den 24. februar 2012

Føj for den lede lugtebæ

Var inde på Nørrebro og besøge en bekendt torsdag aften. Aldrig har jeg været i en opgang der var så fyldt med sko, hold nu op en rodebutik.

Men det værste af det hele var at en af de personer der bor på første til venstre, har de mest sure tæer jeg længe har måttet lægge næse til, hold da magle en stank ;-(

Allerede da vi ringede på og blev lukket ind i bunden af opgangen kunne vi lugte et eller andet ramt, på vej op blev man ramt af en mur af stank.

 Jeg fatter simpelthen ikke at de andre naboer ikke siger noget, eller sniger sig ned med en skospray??





I vores opgang må man ikke engang have en barnevogn stående ;-)








7 kommentarer:

  1. ha ha, det virker godt nok vildt ;-)

    SvarSlet
  2. Bevis, at du ikke er en robot:

    Skriv de to ord: Skriv de ord, du hører:
    Få en ny udfordring Få en lydudfordring Få en visuel udfordring Hjælp

    få nu den robot smidt på porten , 8 gange måtte jeg forsøge at sende ovenstående
    " I GUDER SIGER JEG BARE " det er altså besværligt for en svagt seende uden staveplade... ha en god week-end .
    Face book driller mig også ,,,øv øv øv jeg går hjemmefra nu...
    om et sekund skal jeg på den igen for at sende dette her ...

    SvarSlet
  3. Jonna jeg kan ikke bruge den gamle editor, for så kan jeg slet ikke skrive på min blog og så er der jo ikke rigtig noget at kommentere ;-(
    Skriv til blogspot at deres editor er en spade (jeg kan godt læse de ord jeg skal skrive hos dig og andre) ;-)

    SvarSlet
  4. jamen kære Gitte, du skal jo , når du har rettet gå tilbage til den nye,,,,Det er sådan jo sådan jeg og mange andre har gjort...

    SvarSlet
  5. Tror den er klaret, jeg skulle ikke skrive ord :)

    SvarSlet
  6. Øv for en sur modtagelse når man kommer hjem......og øv for at vaske gulv i opgangen !!

    SvarSlet