lørdag den 7. januar 2012

Træerne er sprunget ud med små lådne farveklatter


Lørdagen viste sig ikke fra sin smukkeste side, det var vådt, gråt, koldt og trist derude












.......... nu er der bare vådt, træerne er nemlig i mellemtiden sprunget ud med små lådne farveklatter, på en før så grå dag.

Mens jeg stod på stigen og bandt pomponer på træernes nøgne grene, blev jeg mødt med mange smil og tilråb.

En ældre mand stoppede med cyklen og råbte "Ja hvis de ikke gider springe ud, så gør vi det sgu selv" ............. og han har fuldstændig ret ;-)

Synes Burhan G`s "Tættere på himlen" passer rigtig godt til de følgende fotos, så tænd musikken og nyd den mens du ser flere fotos fra dagen.





På trods af vejret, var der mere end 50 små og store mennesker der havde sat sig for at de ville være med til at sætte kulør på januar (jeg måtte tilsidst opgive at tælle fordi der hele tiden var fuldt hus).

To lidt ældre piger lavede sammen, verden største plastik pompon, det er ikke til at se det på fotoet, men den er mere end ½ meter. Når man sidder og spiser under den i cafeen, så ligner den en lysekrone.


Sikken et mylder og aktivitet, der blev lavet mange kvaster og pomponer i stof, plast, garn, tyl .......... en himmel fuld af fantastiske små kunstværker.
Foreløbig er der lavet ½ del af de kvaster
der skal hænge i trappe rummet, jeg er sikker
på det bliver fantastisk når de er helt klar.
De mindre børn var ret gode til at lave tyl kvaster
med glimmerlim og palietter.
Jeg har glimmer over alt, i håret, i ørerne og mine
 nyeste støvler har fået røde glimmerlim prikker
.... det ser faktisk godt ud ;-)




2 kommentarer:

  1. og du er fantastisk til at iværksætte børn, unge og gamle

    SvarSlet
  2. Hvor giver det liv og farve, bortset fra Burhans er jeg vild med konceptet :)

    SvarSlet