onsdag den 11. januar 2012

Godt tænkt hva .........

Mmmmmmmmmmmm en rigtig god dag er det når jeg kommer træt hjem her omkring kl 22 med et nyt boligblad i cykelkurven. Det udkommer egentlig først imorgen, men min søde kioskmand sælger mig altid Bolig, Boligliv & Bolig plus aftenen før. Hvis jeg glemmer en udgivelsesdag (det sker dog ikke ret tit), så pifter han ud af døren når jeg kommer forbi på cyklen, og så råber han på sit Indiskdanskekøbenhavnskegebrokne "bolleivbolleivbolleliv". Det er lige ud for linie 5s busstoppested, så der står altid nogle og morer sig over at han råber noget med bolle efter mig .......... men jeg bliver jo bare glad, hopper fluks ind efter mit dugfriske blad, suser hjem og glider træt men glad ned mellem puderne på den bløde sofa. Kattene gider mig ikke engang på bladdage, de ved godt jeg er svær at råbe op den næste time.

Sidste år begyndte Bolig Magasinet at vedlægge bladet et kunsttryk hver anden måned. Hvergang findes der 2 forskellige. Jeg har valgt at lade min kioskmand vælge, for ikke at forvirre ham mere end højst nødvendig (jeg vil jo nødig miste mit privilegie). Og så er der nok en mening med hvilket jeg får.

Denne måned er der så vedlagt et kunsttryk af Sarah Hvass - et med mænd og et med koner. Jeg fik det med mænd (det titter ud af mit blad). Jeg erret vild med Sarah Hvass` streg, så nu bliver jeg simpelthen nød til at købe et blad mere imorgen (med konetrykket) ..... det er sgu godt tænkt Benjamin Publications, nu skal alle os kunst freaks ned og købe 2 ens blade til kr.57,- pr stk. Som om 57 kr ikke allerede er for meget for et blad, det kunne i sgu godt gøre på en anden måde.
Ja desværre er det en af mine ynglingskunstnere og et af mine ynglingsblade, så hva brokker jeg mig egentlig over. Nu er kaffen nemlig klar og jeg skal læse mit nye blad, så mig hører i ikke mere fra idag ;-)

8 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Er lige begyndt at få det med posten, så tænkte det var en fejl at det kun var det ene, der var med ;D. Der kan man bare se hvor snedige de er. Fik det med damerne, så måske vi kunne finde ud af noget, da det ikke lige er min stil.

    SvarSlet
  3. Fantastisk Trine, har sendt en mail til dig ;-)

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. *smiler* hyggeligt Trine lige kommer dig til hjælp Gitte ...

    SvarSlet
  6. Så Gitte, så er der brev på vej til dig. Håber det kommer frem uden at blive bøjet. ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Fantastisk Trine, brevet er kommet og jeg er super glad. Tusinde tak *knus* ........ blogland er guld være ;-)

      Slet
  7. Fantastisk Trine, det er så sødt af dig ;-)

    SvarSlet