lørdag den 10. december 2011

PomPon "kunst"

Min verden består oftest af en masse forskellige kreative aktiviteter på samme tid. Jeg kan faktisk bedst lide at have mange bolde i luften på samme tid, for så bliver jeg aldrig træt af at lave det samme igen og igen (jeg hader når en ting bliver FOR populær, så jeg skal lave alt for mange ens). I øjeblikket har jeg en bibeskæftigelse (ved siden af alle de andre ting der skal være klar), jeg laver pomponer som jeg skal bruge den 7 januar, hvor jeg er blevet spurgt om jeg vil stå for et arrangement i kulturhuset / biblioteket. Jeg har fundet på at børn og voksne skal lave pomponer, til at pynte de nøgne træer foran huset med (så det ser ud som små frugter på træerne) og senere skal vi lave - fra små bitte til meter store pomponer som skal hænge og pynte i den 3 etager høje glas bygning. Hvis du vil være med til at lave pomponerne så er det 7 januar om formiddagen på 3die sal i det store nye bibliotek / kulturhus på Rentemestervej i Kbh. NV. Hvis du bare vil se på udsmykningen senere, så er det samme hus i glasbygningen i resten af januar 2012


2 kommentarer:

  1. rigtig god førnøjelse med pomponerne ;O)

    SvarSlet
  2. Fantastisk god ide, det kommer til at se sødt ud.

    SvarSlet