fredag den 9. december 2011

IKEA har stupide kunder

Nu ved jeg hvorfor jeg var så lang tid om at bestemme mig for at gøre i stand og skifte stil (skifte sofa og andet inventar). Det var ikke fordi jeg ikke gad, det var ikke pga økonomi. ......... næ det var pga alt det rod med butikker der ikke fører det lovede, ikke har det halve af todelte varer, er ufleksible, uhøflige og fuld af meget dårlige undskyldninger. Den ene ekspedient var fræk nok til at sige "ja det er jo svært når kunderne er så stupide at de ikke kan finde ud af at tage to æsker på hylden" ........... så IKEA har altså stupide kunder???? ja ok, vi er alle stupide nok til at lægge en formue der igen og igen.
Jeg har slet ikke ord for hvor træt jeg var af IKEA tirsdag nat kl 2.30, da den ½ del af møblerne jeg havde fået leveret kl 22, endnu ikke var samlet fordi der manglede dimser, vejledninger osv..
Vi VED det allesammen, hvordan pokker kan det så være at man troligt går ud og betaler 11.000 kr for at blive i vildt dårligt humør????, når det man egentlig søgte var glæde.

Nu lysner det dog i øst, eller rettere nu lysner det nok snart på stuegulvet som igen flyder med papkasser og usamlede møbler. Var i IKEA igen idag for at få (købe for 3.000 kr) resten, nu var det på lager (det påstod de også i tirsdags), og tro så endelig ikke at det var nok med første fragt betaling på kr 450,- kr, næeeee nej man må pænt betale en gang til, og så ellers glæde sig over at nu går der igen mindst 10 år før man har glemt denne omgang og igen tør skifte stil.

Jeg er vild med IKEA til småting og mindre ændringer, men når den store pung skal frem så går jeg altså et andet sted hen næste gang (tror jeg nok :-)  ).

1 kommentar:

  1. ååå din stakkel,,, godt Ipsen ikke ser din blog i dag, han ville også straks ha sagt : Ikea åå nej så skal man til at samle og læse underlige tegninger det gider jeg ik´.Ikke fordi jeg ikke kan eller har hjerne til at læse en Ikea brugsforviring ,men jeg gider det bare ikke ,,,så den triumf skal Ipsen ikke ha´. Så jeg viser ham ikke dit indlæg og jeg fortæller ham heller ikke om det,,, pøj pøj med de sidste skruer hvis altså de er der alle sammen ...

    SvarSlet