fredag den 30. december 2011

Henning i presenning

En hotter med det hele (Henning med presenning) smager helt sikkert sjovere hos denne pølsemand
Jeg fotograferede ham på Strøget i København idag.








'









Og hvad lavede jeg så der, når jeg skulle ligge og slappe af på sofaen?. Ja jeg var faktisk blevet lokket med på udsalg og senere ud at spise. "Klart klart den er jeg frisk på", sagde jeg igår aftes da forslaget fremkom. Da havde jeg så bare ikke lige tænkt på at det indebar at jeg stod tidligt op midt i juleferien *gys*. Nå ok jeg kom da op omkring kl 10.30 (godt nok tidligt når man er total natteravn) og jeg døde ikke af det (selvom det en overgang så ud som om det var der det bar hen).

Jeg fik faktisk købt et par fede julegaver (bedst at købe på udsalg, så får man så meget mere for pengene).
Og så lidt til mig selv .......... nogle ret fede støvler, mine fødder bare gled ned i kaninpels foret og var overbeviste om at de støvler var lavet til dem, og så købte jeg en pung hos Akimbo som jeg har luret på længe ....... den er blød, rummelig, totalt underlig og fuldstændig min stil, med skrig pink silkefoer fra http://dumplingdynasty.com/

Nu når jeg var der (i Akimbo) købte jeg også lige en robot til samlingen. Den samling må jeg vise frem en anden dag, for nu er jeg efterhånden godt brugt og er visnet ned mellem puderne i den lækre nye sofa ;-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar