søndag den 18. december 2011

Brug ventetiden fornuftigt

Her kommer man træt hjem efter endnu en hæsblæsende søndag ....... først nogle timer i værkstedsbutikken, så nogle timer på julemarked og herefter en vagt i keramikværkstedet fra 15 til 21. Sådan har stort set hele december set ud (bortset fra at jeg er meget tidligt hjemme idag), jeg har ikke engang haft tid til at fejre mine børns fødselsdag. Og så finder man en mailbakke fyldt med den ene klagesang efter den anden.
Ej hvor er det synd for jer alle, jeg ved godt jeg svigter jer i denne måned. Men i kan jo bruge ventetiden på at melde jer ind som faste læsere af min blog hahaha. Jeg kunne naturligvis også opdatere bloggen fra min iphone i pauserne. men problemet er at jeg ikke har pauser mere, de stoppede for snart to år siden da jeg holdt op med at ryge. Idag har jeg brugt "rygepauserne" på at klippe firkanter ud til et hemmeligt tæppeprojekt jeg skal igang med imorgen aften, når jeg efter arbejde har en opsynsvagt på biblioteket fra 19 til 22.

Det hemmelige tæppeprojekt handler bla om dette store hjorte fotoprint (på stof) ......... det kan være det er en julegave til en person der lige har fået ny sofa eller noget i den stil som man ikke snakker om ;-)
I et af klage brevene stod der bla også "hvorfor må vi ikke se den nye stue ..... det må i skam gerne, når vi får den nye stue. Der er malet og møblerne er samlet, men de står hulter til bulter - vi har simpelthen ikke haft tid til at sætte det hele på plads og indrette. Nu har jeg valgt at lukke øjnene for rodet når jeg kommer træt hjem, og alligevel falder omkuld i sengen (som jo står i et andet rum). Fra den 25 december til og med søndag den 1 januar, har jeg fri (pånær en eftermiddag i værkstedsbutik) så der skal jeg sove og lave stue. Og så må i selvfølgelig se den ;-)

Ps. Og niks datteren lærte aldrig at strikke, hun fik influenza, så sku jeg rejse, så fik jeg influenza, og så kom vi bort fra det og har ikke haft tid siden ............... men måske i ferien? (selvom de få dage hurtigt kan forsvinde hvis man begynder at lave alle mulige planer).

2 kommentarer:

  1. Det var dog dejligt at høre der er liv i dig , Jeg var faktisk begyndt at blive en anelse bekymret for dig, men du er kæk og "Bram " fri som altid ;O)det viser du er ok, og har gang i en masse spændende ting og sager ,dejligt ....vi ses i det nye år, knus og rigtig god juleferie ...........

    SvarSlet
  2. Klager ikke smukke, jeg kimser!!!

    SvarSlet