torsdag den 24. november 2011

Så er det op


Så er der ikke tid til at ligge i sengen mere ............. det er ellers der jeg har tilbragt det meste af de sidste 5 døgn. Dog har jeg været på værkstedet for at fylde / tømme ovn omkring midnat hver nat - på det tidspunt smitter man ikke nogle og der er fred.

Igår gik jeg på arbejde for at passe keramikværkstedet, det kunne jeg holde til 4-5 timer så måtte jeg gå hjem.

Idag skal værksteds butikken være åben fra kl 15, så nu er det slut med at ligge her og fise husleje af. Alt for mange løse ender venter .......


1 kommentar:

  1. Kære Gitte !!
    Jeg håber godt nok brugerne inde på lerværkstedet sætter pris på dig , altid kan man regne med dig, ikke engang når du er syg svigter du, jeg håber du klarer dagen inde i butikken også ...tak fordi du er dig, endnu engang, pas godt på dig selv og god bedring

    ps. syntes der er et par kendte damehoveder der stikker op af ovnen ;O)

    SvarSlet