mandag den 21. november 2011

Nedlagt af ondsindet virus

Æv vi er kun i november og jeg er allerede ramt af vinterens første influenza ......... hoster hele natten, konstant hovedpine, øm og rædbrækket i hele kroppen, og nu også mega forkølet. Jeg har været syg i 3 dage nu, og med en kraftig forkølelse, som lige er kommet idag, kan jeg glæde mig til en uge mere, hvor jeg føler det som om jeg er ved at stille tøflerne.



Jeg har heldigvis ikke nogle fotos af mig selv syg, omgivet af bjerge af brugte kleenex, pilleglas og næsespray (skal nok spare jer for synet), så I må nøjes med fotos af nogle af de ting jeg nåede i sidste uge.

1 kommentar:

  1. stakkels stakkels dig,håber du snart kommer på højkant, husk nu at be din læge gi dig en vaccine for lungebetændelse , den holder i fem år, og gi´s til svagelige sjæle som dig og mig ..
    rigtig god bedring <3

    SvarSlet