mandag den 7. november 2011

Mørkeleg

Strømmen er gået i hele gaden, så jeg sidder her i skæret fra husets to eneste strearinlys. Bruger normalt ikke stearinlys pga kattene ..... de skal nødigt komme tilskade, eller de kan vælte dem og sætte ild i huset.

Om et øjeblik er det slut med strøm på pc. Jeg kan ikke engang lave kaffe og min is er begyndt at smelte .......... jeg må hellere spise den før den smelter helt.



Mandag er jo min systue dag, jeg har vagt fra 15 til 21.
Der var kun et par brugere idag, så jeg fik en del fra hånden.  Fik lavet fire punge af bla stramaj som jeg har købt ½ færdigt på et loppemarked og syet det færdig selv. Så fik jeg gjort nogle tørklæder færdig og syet et par blomster.

Imorgen skal jeg i Stof og stil i Roskilde, så jeg får nok brugt en formue ;-)

3 kommentarer:

  1. utroligt, jeres lys, vores internet og tv signal var også gået i sort, Ikke kun mig men også datteren kunne heller ikke komme på nettet via iphone helller,hun befandt sig dog i KBH. det var som alt var gået i sort..
    det varede hele dagen og aftenen med ,du kunne nøjes med to timer ...

    SvarSlet
  2. Håber I havde en god tur til Stof og stil.
    Se lige dette indslag på hollandsk TV: http://gemi.st/13333780
    beta.uitzendinggemist.nl ca på tiden 01:02:00. Arne og Carlos Live!

    SvarSlet
  3. Vi kunne ikke nøjes med 2 timer uden strøm Jip. Første svigt var to timer. Så fik vi strøm en time og så svigt igen det meste af aften / natten.

    Hold da op det et godt program du har fundet der Kreamoster, jeg bliver større og større fan af dem ha ha ha

    SvarSlet