tirsdag den 29. november 2011

Møbelnissen kommer imorgen

Jeg har lavet en aftale med Heidi (fra keramikken) om at hun skal male mit stueloft, så får hun møblerne ...... dem er jeg nemlig ret træt af at glo på.
Så imorgen tømmer hun stuen for møbler, tv og reol. Fredag og lørdag skal vi så male (Heidi og mig) og så må vi håbe jeg finder nogle nye møbler jeg kan lide i næste uge ......... ellers kan man vel sidde på gulvet? ;-)

Jeg er heller ikke blevet rask, hoster og snøfter stadigvæk - så bloggen bliver nok syltet et par dage ;-(

1 kommentar:

  1. godt du siger det... så ved jeg da du stadig er i live , men øv øv , det er så hyggeligt at læse lidt om hvad der foregår i dit liv,men pøj pøj med loftet,hun er da for sej hende Heidi . Møbler, jamen det er jeg sgu da spændt på at høre, om du skal til at ha en streng design stue eller en overlæsset klunkestue ...pøj pøj med det hele , og se så at bliv rask ik´´´

    SvarSlet