lørdag den 19. november 2011

Hvem er det der banker?

Ja der er nok ikke nogle der banker på min dør de næste timer, for udenfor min dør står der en divan på højkant og spærer. Selvom jeg er ramt af en let influenza, var jeg nød til at tjekke mit faste lørdags loppemarked ud. Og det var godt jeg havde kastet et par panodiler ned og hoppet i tøjet, for jeg har jo længe ledt efter en briks. Nu blev det en divan til kr 150,- inkl levering (bor lige om hjørnet). Den må jeg igang med at samle broderier til at ombetrække (sidste samling er næsten opbrugt til datters klaverbæk).

Fandt et par andre småting, bla dette fantastiske retro liggestolestof (helt nyt og ubrugt) for 5 kr ............ engang imellem har man lov at være svine heldig ;-)
Nu ligger jeg på sofaen igen, med en kop te og et varmt tæppe over min svækkede krop ;-)



1 kommentar:

  1. ååå din stakkel, håber du er på højkant i morgen..
    Når jeg sådan tænker mig om, er det faktisk et kendt fænomen ,at et lopppemarked kan få næsten den værste feber til at holde sig i ro et par timer eller to ;O)

    SvarSlet