torsdag den 13. oktober 2011

Ude er godt .....

........ men hjemme er helt klart bedst.

Kom hjem sent lørdag, men der var ikke tid til at hvile på laurbærene. En stor flok brugere ventede allerede at jeg åbnede for keramikværkstedet søndag kl 15. Jeg fik bla lavet en stor lavakrukke, som jeg længe har haft på to do listen.

Mandag havde jeg vagt på systuen i det nye hus. Jeg havde ikke så mange brugere den dag, så der var tid til at tegne et mønster og sy 2 sjove gravhunde til bla julemarkederne.

Tirsdag var vi i skoven om formiddagen, på stranden og på kirkegården, for at samle en masse forskelligt til raku brænding. Bla kogler, tang, fyrrenåle mm. Og nogle trærødder til juledeko.

Onsdag igen lervagt til kl 21 og torsdag er jeg i mit eget værksted.

Godt at komme hjem igen til sine kreative sysler.

1 kommentar:

  1. ............blir sgu da helt forpustet af al den aktivitet

    SvarSlet