onsdag den 5. oktober 2011

Tranquility

En verden uden forurening

En verden uden fattigdom

En verden uden stress og jag

 ........................I want the real world back

Jeg ender sgu med at lyde helt hellig her hæhæ. Men hvor skal man dog lære at sætte pris på det man har. Vi har det godt i Danmark, vi har det rigtig godt.

Jeg er nu super glad for at vi bor langt væk fra byens trængsel og alarm. Vi var inde i Agadir igen idag, det er en stor boblende heksekeddel. Nu gjorde det selvfølgelig heller ikke bedre at det var 39 gr i skyggen midt på dagen. Tiggere, trickmagere, frådende butiksejere der alle råber dig an. De hiver og flår i dig fra alle sider. Og mange af dem er frække tilmed (de tror åbenbart kun vi forstår dansk). Jeg synes engang Tyrkiet var slem ....... ok jeg tager de ord i mig igen - det her er 200 gange værre.

Det er fuldstændig vildt at komme tilbage her til villaen, her er luft, her er ro. Sætter mig på terassen og opdager månens stråler i havets overflade. Igår tænkte jeg at her ville jeg kede røven af led. Men sådan er det vidst slet ikke, jeg er ved at geare ned, lader livet passere forbi, mens jeg sidder helt stille og betragter det. Ender da med at sidde med urtete i lotusstilligg før ugen er omme.

Måske er det det her sted der er løsningen på mit livs gåde??

Marokansk tranquility på flaske ................. dyre dråber man kan nyde hele vinteren??

1 kommentar:

  1. send gerne 12 flasker af den go´Marokansk tranquility ;O))

    SvarSlet