mandag den 3. oktober 2011

Strikketøj i en anden verden

Egentlig var jeg ved at tage fotos af de fantastiske klipper der kommer frem når vandet trækker sig væk ved lavvande ............ så kom jeg til at se på strikketøjet på bord og stol og som sædvanlig så fløj mine tanker.

Jeg har altid strikketøj med når vi rejser. Efter 9/11 må man desværre ikke længere have strikkepinde med i kabinen i flyet. det ville ellers være god tidfordriv (var det før), men ok jeg vil jo nødigt heller sidde i et fly der bliver kapret af en vild strikkeklub.

Jeg har altid strikket på terassen hver dag, og jeg har mødt mange annerkendende nik fra div gamle sortklædte græske koner, spanske mammaer med flere.
Før strikkede jeg ret mange sorte heksehatte, og dem der købte dem af mig synes det var sjovt at vide hvor i verden de var strikket.
Lige nu strikker jeg sofapuder og måske skal jeg overveje at de skal forsynes med en særlig label "Made by LunArt Marocco" ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar