mandag den 17. oktober 2011

Store maledag

Igår aftes gik det op for mig at systuen jeg passer om mandagen holder efterårsferie i denne uge, så nu var mandag pludselig blevet en kærkommen fridag.

Enten kan man vælge at vælte om på sofaen og spille død (hvilket ville være det mest fornuftige for mit vedkommende) eller man kan forsøge at indhente nogle af alle de opgaver der skal klares mens vejret er nogenlunde.

Jeg orkede ikke at køre i haven, så istedet susede jeg over til maler pucheren og hentede nye spray forsyninger af den giftige slags, det er de bedste ................ derfor det skal klares inden vinter, for alle døre og vinduer skal stå åben til gennemtræk (også selvom jeg stod i kælderen).




I min iver glemte jeg gummihandsken, så jeg har nok himmelblå negle resten af ugen.



Det var to, så når jeg nok ikke flere idag, jeg skal jo også hækle på mit abe projekt og måske rydde op (det er der sikkert nogle der vil sætte pris på ;-) ).



 


1 kommentar:

  1. spille død ,,,nej ikke dig, du har du for meget krudt i røven til ,,,,


    (himmeblå negle er da topsmart til de unge ;O)

    SvarSlet