torsdag den 20. oktober 2011

Så må katten strikke

Nå vi fik opfundet endnu en undskyldning, så Dina fik ikke lært at strikke igår .......... så må jeg alligevel igang med at lære katten det.


Jeg havde travlt på værkstedet med at tømme og fylde ovne + glasere en masse, så jeg fik ikke lavet så mange nisser til Raku brænding som jeg havde planlagt ........... men kommer tid kommer råd, jeg må indrage fredagen med til keramik i denne uge.




Jeg var dødtræt da jeg cyklede hjem kl 22.00, men der var heldigvis et eller andet der fik mig til at kigge i postkassen ............ nye ynglingsblade *weeeeeeeeeeee* så glemmer jeg alt om træthed osv, så klokken var over 1 før jeg sov.




1 kommentar:

  1. Du er så irriterende flittig, man blir jo helt misundelig på dig , altså på den go´måde , man skal stå tidligt op for at nå dig til sokkeholderen ;O) men tro mig jeg kommer efter det ;O)

    SvarSlet