søndag den 23. oktober 2011

Rævestreger og morgenkys

Der findes ikke noget mere nysgerrigt og nærgående end en Sphynx kat der har sat sig noget for. (fotoet er taget nedefra og op. Det er det syn der møder mig når jeg ser op fra mit arbejde).
Ingeborg har åbenbart sat sig for at hun skal lære at hækle, for de sidste uger har hun holdt sig meget tæt ved mit hækletøj. Hun sidder gerne på det og holder vagt, når jeg forlader sofaen, og hun sidder på min skulder og stirrer på hvordan arbejdet skrider frem, mens jeg hækler.

I længden bliver det tungt med en kat på skulderen, så indimellem forsøger jeg at ryste hende af. Men så begynder hun at nusse mine ører og kysse mig.
Ingeborg bliver hvor hun er og det kan ingen lave om på !!


1 kommentar:

  1. ,,, ja ja, den kære Ingeborg , hun ønsker da at blive lige så kreativ som dig,,,
    skøn lille rævepige ....

    SvarSlet