onsdag den 5. oktober 2011

Livets store problemer

  • solen reflekteres i vandet så jeg bliver blændet når jeg strikker
  •  det er for varmt at have solbriller på
  • kanariefuglene udenfor mine køkkenvinduer æder for mange chokolade cookies
  • min nye nabo snorker højlydt på solsengen
  • bølgerne larmer om natten så det er svært at sove
  • jeg får ondt i håndledet af at vifte mig for meget i heden
  • køleskabet køler min cola for meget
  • når colaen kommer ud af køleskabet, laver den en sø (dug) af koldt vand som drypper ned på mine lår
  • jeg bliver helt udmattet af at finde flere ting der er et problem

2 kommentarer:

  1. kanariefuglene udenfor mine køkkenvinduer æder for mange chokolade cookies .......hæ hæ ku du ikke unde en lille dul kanariefugl de par krummer ;O)

    SvarSlet