mandag den 24. oktober 2011

Kuk kuk hvor er i?????

Jeg undrer mig over, hvorfor alle jer der læser min blog, ikke melder jer til på siden som faste læsere?. Jeg ved jo I kommer her (kan jeg se på min besøgstæller ......... Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts).
Når man er fast læser, får man en mail når jeg skriver et nyt indlæg. Og så vil det også være langt lettere for mig at skrive på siden, når jeg ved hvem jeg skriver til ................ I kommer her måske ikke allesammen for at købe hæklede aber?? ;-)

Og hvorfor er der aldrig andre end Jip der skriver en kommentar til mig? *suk* hvor er her ensomt!!!!!

2 kommentarer:

  1. kuk, kuk ,,,, Du har helt ret det er smadder hyggeligt hvis der ind imellem falder en lille hilsen på bloggen, bare så man ved der er levende mennesker bag ;O)

    ha´ en dejlig dag og tak for hjælpen igår, jeg nåede hjem på minuttet ;O)
    kh. Jip

    SvarSlet
  2. Dejlig blog, nyder at kikke ind en gang imellem, gode farverige historier i et herligt underholdende sprog og en kæmpe kreativitet, bliv endelig ved :)

    SvarSlet