torsdag den 6. oktober 2011

Hvad skete der lige for min morgenmad der?

Jeg sad i stuen og tænkte det var da pokkers som de kanariefugle er højlydte idag, så jeg går ud i køkkenet for at tjekke hvorfor. Fandme om der så ikke sidder en flok på mindst 10 inde i køkkenet ........... de havde hevet mit brød ned på gulvet og så var der ellers fest på dinoen.

Det er sgu et underligt land, gederne roder i skraldet og klatrer i Argan træerne (for at få fat i frugterne).

Og fuglene går ind i husene og stjæler maden ........ de blev ikke engang bange for mig, de hoppede stille og roligt ud af vinduerne igen

1 kommentar:

  1. vi så eeeen ged, som var klatret op i et træ på Kreta, og tog 100 fotos af geden som vi troede var et mirakel.......det kan jeg så se at den IKKE var ene om :)

    SvarSlet