torsdag den 27. oktober 2011

Godformiddag kære læsere



Idag synes jeg I skal lytte til en af mine ynglingskunstnere. I øjeblikket arbejder jeg til hendes blide toner i værkstedet .............. så nu vil jeg (mens i lytter) bede jer om LIDT arbejde. Rul ned på min side, hold øje ude i højre side, efter populære indlæg kommer der en lille tydelig blå goggle bar med teksten faste læsere, tryk på den og meld jer som fast læser af min blog.

Jeg er nemlig ved at køre træt i at skrive ud i den blå luft

2 kommentarer:

  1. hjælpen er nær, det er nu smidt ud på fb.
    kære alle ♥
    Hjælp mig med at få faste læsere på Gitte Lunas blog, det ville være så ærgerligt hvis hun stopper med at skrive indlæg , hun er nemlig så kreativ og har nemlig så mange gode ider , så meld jer som faste læsere på hendes blog, det koster ikke noget og det er ikke mere farligt end at være på fb,
    fortsat dejlig dag til jer alle .........

    SvarSlet
  2. Hvor er det behagelig og smuk musik !! læg endelig mere på blokken :)

    SvarSlet